Monday, 12 December 2011

SHE'S EVERYTHING TO ME :)

okey , today i wanna tell abot my besties . her name is NUR AMIRA SHAHIDA BINTI AMIR . same age with me , 8teen :)
currently staying with her family at KANGAR , PERLIS but now she's my room mate at PLATINUM VICTORY 13 , danau kota .
want to know who is she ? here she is . .


isn't she's pretty ? :) yeah , dea teramat pretty bg saya . kadang2 tuu jelous jugak tengok kecantikan dea . hihii . tp as my besties , for what kan amal nak kene jelous dgn dea ? NONSENSE -.-"
in addititon , setiap org ade keistimewaan masing2 . amal suke sgt bile dea panggil amal bebygirl :D
dea layan amal mcm amal ni adek dea . ntah laa , amal suke tunjuk perangai amal yg sebenar dengan dea . i mean , na manje pun dgn dea , nak mengadu pun dengan dea , nak menangis pun dekat dea , nak marah2 pun dengan dea even nak merapu merepek pun dengan dea je laa :0
amal dengan dea nii suke sangat berjalan , ktorg nii mmg kaki window shopping , kaki shopping , kaki wayang , and mcm3 kaki lagi laa . favourite makanan myra nii AYAM . kalau tak mkn ayam satu hari mcm tak lengkap je rase . besides , myra nii terlalu kurus and dea rase dea patut tambah berat badan dea . sebab tuu laa dea suke makan makanan yang mengeemukkan . tapi malangnye , tak naik pun badan . hihii . kesiann dea  :)
amal punye laa nak bdn kecik mcm dea , tp dea nak bdn lagi besar .OMG ! ape laa myra nii , huhuu .
one more , kami nii penah digelar si kembar tauu . taktau laa enape , rasenye tak same pun muke ktorg nii . maybe care makeup ktorg same kot , that's rase mcm twins jea . check out our pic and you all can see it whether we're same or not :)

 haaa , same ke ? ikut korang laa eh nak bagi pendapat masing2 :)
amal harap sangat persahabatan yg dibina nii kekal hingga ke akhit hayat . amal mengaku , amal memang sayangg sgt dekat kawan amal nii sebab dea sorang je kawan yg dah betul2 kenal amal mcm mne and dea je laa yg tahu mcm2 pasal diri amal . besides , family amal pun suke amal kawan dengan dea .
so , bile amal tengok dea rapat dengan org lain , kadang2 tuu ade jugak timbul perasaan iri hati and rase dipinggirkan . tapi amal just sembunyi dlm hati je laa . taknak tunjuk depan dea , amal taknak persahabatan ktorg jd rapuh just sebab perasaan amal nii .
meyra nii funny tau , certain time dea suke berubah2 mood . kadang2 amal pun same naik gila bile duk dengan dea . hihii
okey lah , sampai sini dulu lah coretan amal pasal si meyra kawan baik amal nii . hope korang enjoy bace ye .
c yaaaaa ! assalamualaikum :)

Sunday, 11 December 2011

PTPTN oh PTPTN !

 siape lah yang taknak duit kan ? kalau tanye siape2 nak duet tak , sure sume kate nakkkkkk !
so , duet mmg penting dlm kehidupan kite especially for me , as the student nii . hee
so , kalau tanye sumber duet tuk student mcm i nii , of course lah from parent , or biasiswa MARA or yg paling popular , PTPTN !
then , every new semester for sure sume students ipta mahupun ipts mesti nak tunggu bile lahh duet PT nii na masuk . mcm nak tunggu gaji pulak , padahal kerja pun belum -.-"
and one more thing , kite sume kan kene bayar balek duet ptptn nii . alahaii , kalau pinjam setakat 10ribu ke bawah tuu , boleh laa tahan kann . tp ade yg sampai 20ribu ++ TUU ?! amek kau , bayar laa balek kat kerajaan . thanks god laa , kerajaan tak amek 'BUNGA' .
and berpatah balik kepada kisah i niii , hmm . mmg tengah tunggu duet PT masuk laa nii . ade mcm2 plan dah nak buat nii . i know , duet PT probably is for study kann . but , ape salahnye gune tuk bnd laen jugak . hehee
eleh , mcm laa korang sume yg dpt duet PT tuu just gune utk beli buku je kann . TAK PERCAYA LAHH .
ade yg sampai beli henfon baru harge nak dekat serib lebih lepas duet PT masuk . come on laa , kite sume same je . just depends on that guy/girls how they handles their money .
haii laaa duet PT ! bile kah anda nak masuk ke dalam akaun ku wahai duet . amal dah ade plan nii tauu . please laa duet , cepat2 lah masuk . hukhuk .
amal janjii laa , amal takkan habis kan sume duet tuu . amal nak gune half jea . huhuu
everyday , amal and meyra akan tunggu bile lah duet nak masuk dlm akaun ktorg ,
tp tak masuk2 punn . wahai orang2 di jabatan PT , cepat2 laa eh masukkan duet ktorg .
alaaa , mcm laa ktorg ta bayar balek , ktorg bayar jugak laa puan2 , encik2 :)
oh PT , i'm still waiting for youu . .

HAHAAA . peace :)